Subject: SA Hiiumaa Muuseumid nõukogu koosoleku päevakord (teadmiseks)
From: "Marju Reismaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 09:54:33 +0300

Tere!

Riigivaraseaduse ja Sihtasutuse Hiiumaa Muuseumid põhikirja kohaselt
edastan teadmiseks nõukogu järgmise korralise koosoleku päevakorra.

21. juuni 2024 kell 10.00

Päevakord:

1.	2024 viie kuu majandustulemused
2.	Finantsplaani 2025–2028 kinnitamine
3.	Kohapeal tõstatatud küsimused (vajaduse korral)

Lugupidamisega

Marju Reismaa

muuseuminõunik / SA Hiiumaa Muuseumid nõukogu esimees

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

628 2335 | 5192 7729

Suur-Karja 23 |15076 Tallinn |Eesti

 <http://www.kultuuriminsiteerium.ee/> www.kul.ee